18.9.14

About Our Blog

  • Mam nadzieję, że blog wypali i nie będzie większych problemów z prowadzeniem go. Chciałabym, aby był o zespołach: nie jakichś konkretnego gatunku, czy różniących się szczegółami, jak "boys-band" - "girls-band", o zespołach... i może ewentualnie o wokalistach, tak mi się przypomniało, że znam kilku, o których z pewnością ktoś z Polski by poczytał. Nom. Zamierzam przedstawiać tu nowinki ze świata tychże gwiazd i uczyć się o nich razem z Wami (bo nie wiem, czy wiecie, ale przecież nie wiecie, że ja też chcę założyć zespół i trochę (BARDZO) ciekawi mnie, jak to się żyje, jako sława). Mam również taką jakby prośbę (?) do Was w związku z nadchodzącymi notkami - tymczasowo wiem już, o kim będę pisać, bo w końcu trochę tych zespołów znam, ale, gdy skończą mi się tematy, chciałabym, abyście to Wy proponowali mi nasze gwiazdki. Uwielbiam przeszukiwać internety.
  • Tak więc, jeśli będziecie mieli problem z odnalezieniem informacji o Waszych ulubionych personach, bo są z Anglii/Japonii/Korei/ciul-wie-skąd i nie ma żadnych stron po Polsku, na których cokolwiek o nich jest, a jeśli już jakieś są, to żadnych tam konkretów, a Wy przecież nie umiecie obcych języków, to wystarczy wysłać do mnie mail z prośbą o odnalezienie informacji o [tu wstawić nazwę zespołu/imię i nazwisko wokalisty/tki/lub sam pseudonim] i ja postaram się zrobić wszystko, co w mojej mocy, byście wiedzieli jak najwięcej!
  • Ee... co tam jeszcze... Ah, tak, jeśli chodzi o te zespoły ode mnie - będzie to głównie J-rock, podgatunki metalu i jakieś tam jeszcze, więc nie zraźcie się na samym początku, okejka? Dzięki.
  • I jeszcze co do Waszej części - prosiłabym o to, byście jednak cośtam komentowali. Jakieś podziękowania, czy opinie na temat przedstawionych informacji. Nie proszę o jakieś długie recenzje, a jedynie dwa krótkie zdania, czy nawet jedno słowo (super, denne, rewelacja, beznadzieja, etc.). Chcę tylko, żeby cokolwiek było - jakiś dowód, że ktoś to czyta, musi być, no nie?
  • A jak to z postami i informacjami? Myślę, iż oczywistym jest, że żadnej z tych gwiazd nie znam na żywo [jeszcze], więc jedynie z domysłów będziecie wiedzieć, skąd je biorę.

PS: Chciałabym bardzo, ale to bardzo przeprosić za początkową jakość mojego bloga - on dopiero się rozwija, dajcie mu [jak i mnie] odrobinkę czasu. Jeszcze się poprawimy. :)
PS2: I pamiętajcie - nie zraźcie się na początku, bez Was nie dam rady!


ENJOY~!

Brak komentarzy:

© 2014-2015 LILO